Jakie zastosowanie mają profile aluminiowe w konstrukcjach rolkowych?

Aluminium stosowane do produkcji profili aluminiowych to glin o czystości technicznej. Profile z niego wykonywane mogą mieć różne wymiary i kształty. Dzięki tej różnorodności oraz właściwościom samego aluminium są chętnie wykorzystywane w wielu branżach. Można je spotkać w budownictwie, branży reklamowej czy przemyśle. Idealnie nadają się do tworzenia zarówno konstrukcji stałych, jak i tymczasowych.

Z powodzeniem mogą pełnić funkcję: systemów montażowych, elementów konstrukcyjnych, części mebli, a nawet elementów dekoracyjnych czy wykończeniowych. Dzisiaj przyjrzymy się jednemu z ich zastosowań, a mianowicie – aluminiowym konstrukcjom rolkowym.

Czym są i do czego służą aluminiowe konstrukcje rolkowe?

Aluminiowe konstrukcje rolkowe nazywane też przenośnikami lub prowadnicami rolkowymi to powszechnie stosowany w zakładach produkcyjnych system transportu bliskiego. Są stabilne, więc umożliwiają wydajną i bezpieczną pracę, a wielość dostępnych profili i elementów konstrukcji rolkowych daje niemal nieograniczone możliwości ich konfiguracji. Wykorzystuje się je do transportu produktów o różnych gabarytach i kształtach, od niewielkich pudełek i pojemników, po duże palety czy skrzynie. Dzięki nim przepływ materiałów w przedsiębiorstwie jest płynny i zoptymalizowany.

Dlaczego profile aluminiowe to idealny materiał do konstrukcji rolkowych?

Profile aluminiowe są wytrzymałe i lekkie. Ich dodatkowym atutem jest możliwość łatwego montażu oraz demontażu, dzięki czemu te same elementy można wykorzystywać w różnych konstrukcjach. Bez problemu łączą się z prowadnicami rolkowymi, dzięki czemu powstają niezawodne, elastyczne i dopasowane do indywidualnych potrzeb systemy rolkowego transportu bliskiego wykorzystywane w wielu zakładach przemysłowych. Aluminiowe konstrukcje rolkowe cieszą się dużą popularnością, ponieważ zapewniają dużą nośność, którą można zwiększać przez dodawanie do nich kolejnych prowadnic rolkowych.

 

 

Działamy tak, aby wracał do nas Klient, a nie towar.