INFORMACJE
Ogólne warunki sprzedaży w firmie SARIV Sp. z o.o.
1. Zakres obowiązywania warunków sprzedaży
Poniższe warunki sprzedaży obowiązują do wszystkich zawartych umów. Składając zamówienie Kupujący akceptuje niniejsze warunki umowy sprzedaży, nawet wtedy, gdy nie są one zgodne z jego własnymi warunkami zakupów.
2. Ceny
Cena jest uzależniona od ilości kupowanego towaru oraz indywidualnych rabatów klienta. Przy zakupie niepełnych opakowań cena może zostać powiększona o koszty manipulacyjne.
3. Zamówienia
- Zamówienia akceptujemy w formie pisemnej (e-mail, komunikatory internetowe).
- Dopuszczamy składanie zamówień telefonicznych, jednak nie bierzemy odpowiedzialności za powstałe błędy (dotyczy również zamówień przez SMS/MMS).
- Po przyjęciu zamówienia Kupujący otrzymuje od działu handlowego Sariv oficjalne potwierdzenie drogą e-mailową, które należy skontrolować czy jest zgodne z wymaganiami Zamawiającego (typ towaru, materiał, ilość, czas realizacji zamówienia). W przypadku braku reakcji w ciągu godziny potwierdzenie traktuje się jako zaakceptowane i przechodzi do realizacji.
- Zastrzegamy sobie możliwość różnic ilościowych w dostawie na poziomie +/- 2%
- Stosowne atesty, certyfikaty czy deklaracje zgodności dołącza się do dostarczanego towaru, jeśli wymaganie takie zostanie zaznaczone w zapytaniu ofertowym, umowie lub zamówieniu.
- Zamówienia przyjęte przed godziną 12:00 będą realizowane w pierwszej kolejności.
4. Reklamacje
- Klient ma prawo reklamować towar, który otrzymał niezgodnie z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia - dokumentem ZO (dotyczy ilości, jakości oraz asortymentu).
- Reklamacje przyjmowane są tylko w formie pisemnej w postaci wypełnionego formularza reklamacyjnego wysłanego drogą e-mailową do opiekuna (kontakt znajduje się na fakturze).
- W przypadku uwzględnienia reklamacji SARIV zobowiązuje się do uzupełnienia lub wymiany wadliwych wyrobów na wolne od wad, względnie wystawi fakturę korygującą.
- SARIV nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie powstałe szkody, jeżeli Klient zastosował dostarczony asortyment niezgodnie z jego przeznaczeniem.
- Za usługę transportową, jej terminowość, jakość dostarczonej przesyłki oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia odpowiada Spedytor. Kupujący ma obowiązek ilościowego i jakościowego sprawdzenia dostarczonego towaru w momencie dostawy.
- W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub uszkodzeń transportowych Kupujący ma obowiązek sporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera firmy spedycyjnej i pilnego skontaktowania z działem sprzedaży SARIV.
- Brak takiego zgłoszenia oznacza, że uznaje się przesyłkę za sprawdzoną i zgodną z dokumentami dostawy.
- Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Kupującego od zapłaty pełnej należności wynikającej z dokumentów sprzedaży.
- Koszty niezasadnej reklamacji zostaną przerzucone na przedsiębiorcę składającego reklamację.
5. Zwrot towarów
- Zamiar dokonania zwrotu towaru musi być wcześniej uzgodniony i zaakceptowany z działem sprzedaży. Zwracany towar powinien być oryginalnie zapakowany oraz nie powinien nosić śladów użytkowania.
- Koszty zwrotu towaru ponosi wyłącznie Kupujący.
- Zwrotowi i wymianie nie podlega asortyment wykonany lub sprowadzony na indywidualne zamówienie Kupującego.
6. Warunki płatności
- Formę oraz termin płatności ustala dział sprzedaży indywidualnie dla Kupującego.
- Realizacja zamówień towarów niestandardowych, dokonywana jest po wpłaceniu zaliczki (przedpłata).
7. Wszelkie spory między stronami rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby SARIV Sp. z o.o. (Prawem właściwym będzie prawo polskie.)